Tuesday, February 14, 2006

Megvan az új szövetségi kapitány!

Háromszor is elolvastam a hírt, mielőtt hozzáfogtam volna ehhez a bejegyzéshez. Sőt, a magyar (web) oldalakon is utánanéztem. Ezért merem ideírni: Brit források (Guardian) szerint John Gregory tárgyalásokat folyat(ott) az MLSZ-szel a megüresedett szövetségi kapitányi posztra.

A Nemzeti Sport február elején telefon-interjút készítetett a sportemberrel, akit a cikk elején be is mutat. Ezt összehasonlítottam Gregory életrajzával a Wikipediában. Hát,….. Kezdjük ott, hogy a kapitány jelölt 51 éves (1954. nov. 05), és nem 52, mint azt a magyar sportportál írja. Aztán arról sem szól a magyar változat, hogy Gregory már három éve nem ült kispadon, azaz nem edzősködik, hanem a Sky Sports (tv)kommentátora. Ráadásul 2003 márciusában a Derby County kirúgta, mint edzőt. Igaz, később egymillió font kártérítést kapott igazságtalan eltávolítása miatt. Míg Lothar Matthäus 150-szeres válogatott volt, addig John Gregory csak hatszoros. Persze ez nem jelent semmit, hiszen az edzőség, a csapat megszervezése és irányítása független a nemzeti tizenegyben nyújtott (egykori) teljesítményétől.

A FoxSport mai híre szerint várható, hogy John Gregory-t nevezik ki a magyar válogatott szövetségi kapitányának még ebben a hónapban, és ezzel megnyílik előtte az út, hogy május 30-án, az újra megnyíló Wembley-ben - ha addigra elkészül - barátságos mérkőzést játszon Anglia válogatottja ellen, mint a magyar csapat edzője. Azt is tudni vélik, Magyarországon már csak „formalitás”-nak tekintik a szerződés aláírását, hiszen nemrégiben kétszer is tárgyaltak az MLSZ képviselői Gregory-val Londonban, és más jelölt nincs a szövetségi kapitányi posztra!

A Guardian úgy tudja, hogy Kisteleki István hivatalos elnökké választása (február 24.) után kötik meg a szerződést Gregory-val, azaz legalább tíz nap múlva.

7 Comments:

At 8:47 PM, Blogger Kinga said...

Hat tudod, ha valaki 1954-ben szuletett, meg akkor is, ha december 31-en, akkor akarhonnan is nezem (meg Ausztraliabol is :D), 2005. november 5-e (a 41.szulinapja) utan mar a 42. eveben jar. Meg nem toltotte be, azt 2006. november 5-en fogja, de mar benne jar jocskan a 42.-ben... Szoval azert ez nem volt akkora tevedes... Tudod: a felig telt pohar lehet felig ures es felig tele: attol fugg, hogyan nezed.

 
At 8:47 PM, Blogger Kinga said...

Ja, ez A_vajszinu_arnyalat. megjegyzese volt ott, font, igaz, Kinga nev alatt. Csak nem akarlak megint osszekavarni ezzel a sok nevvel. :)

 
At 9:51 PM, Blogger Pocakos said...

Kinga: mióta élsz a tengertúl? - angol nyelvterületen? Azért ezt illene tudni, hogy amíg valaki nem töltötte be, addig nem lehet (illik) "öregbíteni". De látom a számolással is hadilábon állsz. ;-)

 
At 10:16 PM, Blogger Kinga said...

Hihihi, ez jo... De ha en 42-t irtam, akkor miert oregbitek egy 52. eveben jaro fiatalembert? :D (Latszik, hogy az en univerzumomban ki all a kozeppontban: sajat eletkoromtol keptelen vagyok elvonatkoztatni...)

(En A_vajszinu_arnyalat. vagyok!)

 
At 10:19 PM, Blogger Kinga said...

Ami meg az oregbitest illeti, illik, nem illik, ha azt irom valakirol majusban, aki marciusban tolti be a 43. eletevet, hogy most mar a 44.-ben jar, szoval szeretnem, ha ezt tenyszeruen cafolna. Mert hogy akarhogy is faj, igazam van. :) (A "Kepmutatok kiskateja" c. ciklusbol.)
:D

 
At 10:32 PM, Blogger Pocakos said...

Kinga, Te fiú vagy? Hogy nem akarod letagadni a korodat? Szóval, lebuktál! ;-)
Különben ha megnézed az Obituary-kat, ott sohasem azt írják, hogy "hanyadik évében járt", hanem, hogy már betöltött! Sharon is még csak 77 éves - csak áprilisban/tól lesz 78 - ha megéli.

 
At 11:07 PM, Blogger Kinga said...

Nem, pocakos, nem vagyok fiu. Soha nem tagadtam a koromat, sem itt, sem mashol (miert is kellene? nem ertem), igy aztan lebukni sem buktam le. De ha ez neked ujdonsag volt, akkor orulok, hogy folfedezest tettel ezen a szep V-Day-en. :) Igen, en mar betoltottem a 42. eletevemet, es mar a 43.-ban vagyok. Szep almokat!

 

Post a Comment

<< Home