Wednesday, February 01, 2006

Fonák

Még tavaly decemberben írtam egy értekezést Vallás vagy nemzetiség: a végtelen asszimiláció “ címmel, amelyben történelmi áttekintéssel próbáltam rámutatni a téma bonyolultságára. Az üggyel most a Hírszerző is foglalkozik.

Az aktualitáson kivül semmi újdonság nincs a cikkben, csak egy megdöbbentő félmondat: “…A baj az, hogy mindenki annak vallja magát, aminek csak akarja. …” Nem értem! Egy magát liberálisnak, felvilágosultnak tartó orgánum, mint a Hírszerző, hogy jelentheti ki ex-katedra, hogy "az a baj (sic !), hogy mindenki annak vallja magát, aminek akarja”? Tudtommal ez egy alapvető emberi jog.

Ráadásul a cikket Király Dávid néven jegyzik. Az impresszum szerint valóban van ilyen nevű munkatárs, mégis …….

3 Comments:

At 9:51 PM, Blogger Kinga said...

Good point, Mr. Pocakos! :)

(A_vajszinu_arnyalat alneven)

 
At 11:08 PM, Blogger Pocakos said...

Te vajszínű!
Mikor leszel vajszívű? ;-)

 
At 5:42 AM, Blogger Kinga said...

:D Ma mar egy helyen hasonlo kerdes volt napirenden. Akkor is azt valaszoltam, amit itt is: vajszivu vagyok...

BTW, te nem otthonrol blogolsz, vagy tevednek?

 

Post a Comment

<< Home