Monday, May 05, 2008

Csaló a Népszabadságnál

Nem hittem a szememnek, amikor beleolvastam a Népszabadság online változatába, és a berlini tudósító nevét láttam azon a híren, amin három nappal ezelőtt még az MTI-t jelőlték meg forrásnak! Meg is jegyeztem az előző beírásomban, hogy "...Az aláírásgyűjtésekben élenjáró, és az antifasizmus bajnokaként tetszelgő NOL szerkesztőség is csak copy-paste-val (azaz egy-az-egyben átmásolva) volt képes átvenni az MTI május 2.-i hírét. ...". Erreföl ugyanazt a linket (http://nol.hu/cikk/490547/) - ma (május 05.) délután Dési András berlini tudósításaként közlik a wikipédia alapján kicsit átírt hírt.

Mivel, nem mentettem el a nol.hu eredeti cikkét - ki gondolta volna, hogy ilyen csalásra képesek! - így az olvasóra bízom a net-en több helyen megtalálható MTI hír és a Népszabadság berlini tudósításának összehasonlítását.

.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home