Wednesday, September 14, 2005

Ennyire szegények vagyunk ?

Először azt hittem elírás, amikor megláttam Magyarország (Hungary) nevét a világ legszegényebb (és háborúval küszködő) országai között, amelyek ennek ellenére felajánlották segítségüket az USA-nak a new orleans-i természeti katasztrófa okozta károk enyhítésére.
Egy svájci hírportálon olvastam a német DPA hírügynökség jelentését, mely kiemeli, hogy a világ egyik legszegényebb országa Ghana százezer dollár értékben ajánlott fel kakaó italt és csokoládét a US-nek. Aztán a szegény országok között megláttam Magyarország (Hungary) nevét. Rövid keresgélés után rátaláltam arra a listára, amelyen közlik, hogy a világ országai mit ajánlottak fel a new orleans-iak megsegítésére. Ebben ez áll: „Magyarország: ötezer dollár és ötfős orvos csapat:” Érdemes, és érdekes a listát tanulmányozni.

1 Comments:

At 11:48 AM, Blogger Pocakos said...

Szerintem ez egy baromi rossz "PR munka" eredménye magyar részről. Hiszen teljesen logikusan egy millió forintot számoltak át US dollárra az adományfogadók. Ha egy kis esze lett volna a magyar szervező(k)nek, akkor erre gondolhattak volna. Mennyivel jobban hangzana, jobb optikája lenne 10.000 takarónak vagy 100.000 szemetes zsáknak? ;-))

 

Post a Comment

<< Home