Tuesday, June 14, 2005

Blackout

Nem értem! Sehol sem találok utalást az index.hu cikkismertetésére a net-en. Az internetes portál az MTI-re hivatkozva (14:14) közöl egy interjút a Nemzeti Bank elnökével, amit a bécsi bulvárlapnak, a Kurier-nak adott, és a keddi számban olvasható. Már amikor az index.-en olvastam, valahogy nem tetszett nekem. Nehezen tudom elképzelni, hogy egy jegybank elnök egy külföldi bulvárlapon keresztül üzenjen a világnak, no és hazájának. Egyáltalán, olyanról még nem hallottam, hogy egy ország nemzeti bankjának elnöke egy külföldi bulvárban fejtse ki nem éppen hízelgő véleményét a kormányról és ezáltal hazájáról. Megpróbáltam a net-en utánanézni. Nem sikerült! Sem az MTI, sem a Kurier oldalain, nem találok még csak utalást sem. Azaz mégis! A Kurier papírváltozatában, ami (már) fizetős.

Ungarn rutscht in der Gunst ausländischer Investoren ab
Notenbankchef Jarai drängt auf Reformen
Als neues, besonders schwerwiegendes Alarmsignal hat es zwar die öffentliche Meinung Ungarns schockiert, „allerdings keine Stimmung von Weltuntergang bewirkt“, ist Nationalbankspräsident Zsigmond Jarai von der jüngsten ...

A világ nagy hírügynökségei nem jelezték eddig. Se angolul, se németül. Vajon miért nem? Ők sem tartják "szerencsés"-nek, tisztességesnek, „fair”-nek, hogy egy jegybank elnök külföldi bulvárlapnak nyilatkozva teregeti ki a szennyest? Itt valami nincs rendben. Nem értem!

2 Comments:

At 9:49 PM, Anonymous Anonymous said...

én most hallottam hogy bemondták az inforádió hirei között, igaz, azt nem figyeltem hogy mire hivatkoztak.

 
At 9:04 AM, Anonymous Anonymous said...

De ugyanakkor minden magyar rádió átvette ezt a hírt és este-reggel nyomta

 

Post a Comment

<< Home