Thursday, August 04, 2005

Jó kívánság

Olvasom Aliyev azerbajdzsáni elnök meleghangú üdvözletét, amit magyar kollegájának, Sólyom László államelnöknek küldött beiktatása alkalmából. Az azeri MTI teljes egészében közli (angolul) a Sólyom Lászlónak küldött dísztáviratot(?), melyben Alijev elnök egyúttal meghívja államelnökünket a közép-ázsiai országba egy személyes találkozóra. Elgondolkoztam, vajon csak az Internet adta határtalan lehetőség miatt találtam rá tök véletlenül erre a különben abszolúte “repi” hírre. Majd eszembe jutott, hogy volt itt (Mo.-on) valami kegyetlen gyilkosság, mert arról is időnként olvastam a neten. (épp az azeri MTI oldalán!). Az azeriak többször kérték a fiatalember kiadását (én már csak ilyenekre tudok gondolni?), hogy hazájában tölthesse le büntetését. Mint ismeretes, egy azeri fiatalember baltával szinte lefejezte örmény áldozatát a budapesti Zrínyi Miklós nemzetvédelmi egyetem kollégiumában. Tényleg, hol tart az ügy, a per?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home