Monday, August 22, 2005

Ki tud róla ?

Vietnami kulturális napok vannak jelenleg Magyarországon – olvasom Vietnam állami hírügynökségének hírportálján. A fesztivált hivatalosan augusztus 19-én nyitották meg a két ország diplomáciai kapcsolatfelvételének 55. évfordulóján, és az „augusztusi forradalom” 60. évfordulója alkalmából.

A fesztivál a vietnami Kulturális és Tájékoztatási Minisztérium és a magyar Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériuma közös rendezése, a budapesti vietnami nagykövetség közreműködésével jött létre, melynek keretében „Vietnam arca” címmel fotókiállítás, valamint a vietnami kisebbségek népviseletét bemutató kiállítás, és a vietnami szépművészeti tárgyak és anyagok vására nyílik. A Központi Zeneszínház valamint a Hanoi-i Konzervatórium művészküldöttsége már fel is lépett a budapesti fesztiválon. - a vietnami hírügynökség szerint.

A magyar keresőprogramok nem tudnak erről az eseményről.

4 Comments:

At 3:01 PM, Anonymous Anonymous said...

pedig tudnak:
nekem ezt a google találta. igaz, én egyébként is olvastam róla, és láttam a hirdetéseit.
http://href.hu/x/h5u

 
At 3:01 PM, Anonymous Anonymous said...

bocs. én voltam.

 
At 3:19 PM, Blogger Pocakos said...

Köszi! ;-)
Azért a többesszám tulzás. ;-)
Mondhatjuk, hogy nem volt elég jó a "PR-munka"? Vagy lebecsülöm az AsiaCenter jelentősségét? Bocs. De például a Hanoi-i Konzervatórium vendégszerepléséről itt szó sincs.

 
At 3:56 PM, Anonymous Anonymous said...

igazad van. elég gyatrán kommunikálták.
ha gondolod, megkeresem, hogy hol láttam off-line hirdetéseit a rendezvénynek.

 

Post a Comment

<< Home