Monday, June 20, 2005

Sakkban tartva

Hát ez felettébb érdekes! Megint Indiából (indiai web-oldalról) tudtam meg, hogy Korcsnoj vezet, és úgy néz ki, meg is nyeri Pakson a Sakknagymesterek Marx György Emlékversenyét. Kelt kedvéért (lásd "Szégyen" comments), ismét a hirkereso.hu oldalon próbáltam rálelni az idekapcsolódó magyar hírekre. Amikor beírtam Korcsnoj nevét - szépszámú oldal, cikk jelent meg az aktuális témával kapcsolatban, viszont “Marx”-ot írtam be, egyetlenegy paksi, vagy sakk hírt sem adott ki a kereső.

4 Comments:

At 3:26 PM, Blogger Szedlák Ádám said...

Érdekes.
Megkérdeztem tőlük, hogy milyen logika alapján tagel és szűr a rendszerük. Ha kapok választ, beszámolok róla.

 
At 4:01 PM, Anonymous Anonymous said...

szia Pocakos,

lassan azért kiderül, h a híkereső nem jó, de nem nézel meg más eszközt is?

 
At 7:16 PM, Anonymous Anonymous said...

Szia HASAS!!!!!!!!!!!!!!
Nem rossz!!!!!!!!!

 
At 7:01 PM, Blogger Szedlák Ádám said...

Nem válaszoltak. Ennyit erről. :(

 

Post a Comment

<< Home