Marketing-kutatás a Népszabadságnál
néhány napja (május 15. péntek) levelet hozott a drótpostás. Feladó: A Népszabadság kutatócsapata. Részlet a levélből:Kedves Olvasónk!
Üdvözöljük legújabb kutatásunkban! Kérjük, mondja el nekünk véleményét mesefilmekről! A kérdőív kitöltése 2 percet vesz igénybe. Adatait harmadik fél számára semmilyen körülmények között nem adjuk ki! ........."
Azt hittem vicc. A „szerki”, mely nem kedvel, viszont megtűr (legalábbis eddig), most szórakozik velem. A Népszabadságnak, ill. kutatócsapatának nincs jobb, más dolga és témája, minthogy mesefilmekről kérdezze, faggassa olvasóit? Ezek és ehhez hasonló gondolatok jártak az eszemben, miközben széles mosollyal ignoráltam a „felszólítást”.
Ma (május 22.) azonban újabb elektronikus levelet hozott a drótpostás „emlékeztető” címmel, és következő tartalommal:
Kedves Olvasónk!
Bizonyára elkerülte figyelmét legújabb kutatásunk a mesefilmekről. Kérjük, amennyiben ideje engedi, legyen segítségünkre, hogy megismerhessük olvasóink véleményét.
A kérdőív kitöltése 2 percet vesz igénybe. Amennyiben nem kezdi meg a kérdőív kitöltését, email címét töröljük. (...)
Tehát a Népszabadság kutatócsapata nem lacafacázik. Ők komolyan gondolták, hogy kikérik olvasóik véleményét a mesefilmekről, és hogy ez halálosan komoly, annak nyomatékaként még meg is fenyegetnek! E-mail címemet törlik, mert nem szánok a Népszabadságra 2, azaz kettő percet, és nem árulom el véleményemet a mesefilmekről.
Normális?
1 Comments:
" legyen segítségünkre, hogy megismerhessük olvasóink véleményét.
"
Akkor most ismerik :-)))
Lapoztam a bloggodban, kettőben is, és olvasgattam a Skandináviától oly messze levő világról.
Szia :-)
Post a Comment
<< Home