Thursday, June 23, 2005

Felhívás

Az alábbi emilt kaptam egy régi ismerősömtől, remélem a “levéltitkot” ezzel nem sértem meg. Sőt! Kívánom, hogy minél többen megismerjék tartalmát.

A tanszéket, ahol 40 éve dolgozom, fel akarják számolni. Egyetlen reményünk a túlélésre a nyilvánosság ereje. Ezért kérlek Téged is, hogy nézd meg honlapunkat és ha érdekesnek találod, valamint van lehetőséged, terjeszd az eset hírét máshol is. Köszönettel fogadunk mindenféle erkölcsi támogatást.
Érdekes linkek találhatók honlapunkon: Petíció, Fejlemények, Újdonságok.
Üdvözöl Henrik


Az emil küldője Farkas Henrik, aki sokat tett a sorkatonai szolgálat megszüntetéséért. Sokat vitatkoztam vele, mert én az angolszász (mintájú) “profi” önkéntes hadsereg híve vagyok. Ezt csak azért jegyzem meg, hogy “képben legyen” az, aki olvassa ezt az elkeseredett felhívást.

1 Comments:

At 4:57 PM, Anonymous Anonymous said...

Elég szomorú!! Szerintük ez a téma már idejétmúlt? nincs rá szükség?
Én már idősebb vagyok, de ezek az én véleményem szerint alaptantárgyak, mire épitik fel a felépitményt??

 

Post a Comment

<< Home